Рекомендації
П а м ’ я т к а м о л о д о м у в ч и т е л ю
Разом із молодим спеціалістом глибоко проаналізуйте навчальні програми та пояснювальні записки до них.
Допоможіть молодому спеціалісту скласти календарно- тематичний план, звернувши особливу увагу на підбір матеріалу для систематичного повторення, практичних і лабораторних робіт, екскурсій.
Надайте допомогу у підготовці до уроків, особливо перших уроків, першої зустрічі з учнями. Найбільш складні теми розробляйте разом з молодим спеціалістом.
Надайте допомогу у проведенні тематичного обліку знань, у проведенні залікових уроків. Ознайомте молодого спеціаліста з різними видами проведення тематичної атестації учнів.
Разом підбирайте й готуйте дидактичний матеріал, наочні посібники, тексти задач, вправ, різнорівневих контрольних, самостійних, залікових робіт.
Відвідуйте уроки молодих спеціалістів з наступним детальним аналізом. Запрошуйте молодого спеціаліста на свої уроки, разом їх обговорюйте, аналізуйте.
Допомагайте підбирати методичну літературу для самоосвіти, систематизувати її, вивчати та узагальнювати.
Щиро діліться досвідом роботи, своїми педагогічними знахідками.
Ніколи не забувайте відмічати позитивне в роботі молодого спеціаліста.
Навчайте не копіювати, не сподіватися на готові розробки, а виявляти особистий педагогічний почерк.
Поради досвідчених колег.doc (40448)