Рекомендації

П а м ’ я т к а  м о л о д о м у  в ч и т е л ю

™                      Разом із молодим спеціалістом глибоко проаналізуйте навчальні програми та пояснювальні записки до них.™                     

™                      Допоможіть молодому спеціалісту скласти календарно-  тематичний план, звернувши особливу увагу на підбір матеріалу для систематичного повторення, практичних і лабораторних робіт, екскурсій.™                     

™                      Надайте допомогу у підготовці до уроків, особливо перших уроків, першої зустрічі з учнями. Найбільш складні теми розробляйте разом з молодим спеціалістом.           

™                      Надайте допомогу у проведенні тематичного обліку знань, у проведенні залікових уроків. Ознайомте молодого спеціаліста з різними видами проведення тематичної атестації учнів.

™                      Разом підбирайте й готуйте дидактичний матеріал, наочні посібники, тексти задач, вправ, різнорівневих контрольних, самостійних, залікових робіт.

™                      Відвідуйте уроки молодих спеціалістів з наступним детальним аналізом. Запрошуйте молодого спеціаліста на свої уроки, разом їх обговорюйте, аналізуйте.™                     

™                      Допомагайте підбирати методичну літературу для самоосвіти, систематизувати її, вивчати та узагальнювати.™                     

™                      Щиро діліться досвідом роботи, своїми педагогічними знахідками.™                     

™                      Ніколи не забувайте відмічати позитивне в роботі молодого спеціаліста.™                     

™                      Навчайте не копіювати, не сподіватися на готові розробки, а виявляти особистий педагогічний почерк.

Поради досвідчених колег.doc (40448)

Рекомендації щодо підготовки до уроку.doc (38912)

Самоаналіз уроку.doc (39424)